W niedzielę na Krupówkach

Chciałem zobaczyć wystawę laureatów zeszłorocznego konkursu fotograficznego, która znajduje się na Krupówkach poniżej oczka wodnego. Ponieważ jednak w sierpniu na Krupówkach trudno cokolwiek zobaczyć w normalnej porze, w niedzielę zerwałem się przed ósmą i już kilka minut po ósmej byłem przy oczku wodnym. Wczesnym rankiem widoczność na Krupówkach jest doskonała.

Krupówki niedzielnym rankiem

Rankiem widoczność na Krupówkach jest doskonała.

Ulica  pusta. Do zdjęć można podejść z każdej strony. Przeczytać opisy i przypomnieć sobie zeszłoroczny festiwal. Wziąłem jednak niewłaściwy obiektyw i zdjęcia nie wyszły mi tak jak chciałem. Niestety amator dobrymi chęciami nie nadgoni braków warsztatowych.

Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich w Zakopanem

Festiwal zamknięty w kadrze.

W zimowe wieczory można będzie jednak pooglądać fotki i porównać kolejne festiwale. Tak tworzy się historia.

Festiwalowa wystawa fotograficzna

Wspomnienie 47 MFFZG na Krupówkach.

I tak jak zeszłoroczny festiwal jest już tylko historią tak tegoroczny powoli, z każdym następnym występem przechodzi do historii.

Międzynarodowy Festiwal Folkloru Ziem Górskich w Zakopanem.

Czarno biała nostalgia.

Wszystko przemija. Festiwale też. Jedynie Giewont nad Zakopanem jest pewnie wieczny.

Giewont nad Krupówkami

Pochmurny Giewont nad Krupówkami.

 

Pozdrawiam z Zakopanego –  Marek Kacperek

 

Skomentuj

